tisdag 21 april 2009

Den som väntar på något gott...

Idag kom äntligen de tyger som jag beställt från Jofotex i början på februari. De var slut då och de skulle få in nya i mars men de blev försenade. Tyvärr hade det bruna elefanttyget tagit slut igen men de ska få in det igen så det blir väl en vända till innan jag får tag på det fina tyget.


Favoriten är nog det lime-färgade flodhästtyget. Så härlig färg!

Har också en bäställning på tyger från Mjuka Tyger. Även detta beställdes i början på februari men det har blivit både förseningar och tyger som blivit förstörda. Så jag fortsätter att vänta och vänta...

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Fina tyger från Jofotex! Nej, här har inte dykt upp några tyger ännu från Mjuka tyger. Är så less på det. Men jag har fått ett mail att paket är på väg...så det kanske dyker upp om någon vecka. Varför det nu tar så lång tid att komma fram!!! Tror att hon tar betalt för fullt porto, men skickar med billigare alternativ och då tar det längre tid. Annars tar det ju bara en dag att nå mottagaren om man betalar fullt porto. Såg också att hon hade stängt nu...inte en dag för sent att se sig om efter personal! Man är ju inte direkt sugen på att handla där igen, men bristen på trikåtyger gör ju att man ändå vill köpa dem! Tyvärr! Hade det varit lättare att få tag på kul trikåtyger så hade jag aldrig beställt från henne igen. Hoppas du får dina tyger snart!