fredag 13 mars 2009

Lite nyheter på bloggen

Idag har jag lagt in ett par nyheter på bloggen.

Det första är en ny besöksräknare i högerspalten som dels fungerar lite bättre än den förra och visar mer detaljerad information per dag, vecka, månad osv.

Det andra är en tyggarderob. Jag får ofta frågan vilka tyger jag har hemma och som finns att välja på. Nu har jag lagt upp ett litet bildarkiv som visas i högerkanten som man kan klicka på och komma till alla bilderna. Jag har inte hunnit lägga upp alla tyger ännu, men jag jobbar på det...

Sen måste jag lägga med en länk till Kalas blogg. Hennes dotter är ägare av en Petronella klänning och hon har lagt upp lite live-bilder på sin blogg. Jättekul att se den på en liten söt tjej.
Se här: http://kalasblogg.blogspot.com/2009/03/7-manader.html

Inga kommentarer: